Створивши моделі програвачів вінілових дисків Avenger і Avenger Reference, у компанії VPI задумалися про досить серйозну різницю в вартості цих програвачів.
Щоб задовольнити потреби замовників, готових зробити крок вгору від Avenger, але не готових на купівлю набагато дорожчого Avenger Reference, був розроблений Avenger Plus.
Avenger Plus має чималі модернізації, порівнюючи зі стандартним Avenger. Використовуючи технічні напрацювання топової моделі Titan, інженери компанії VPI додали блок двигунів із роликовим приводом (Signature Rim Drive) розробки Гаррі Вайсфельда (Harry Weisfeld), аналогову систему привода (ADS) для забезпечення граничної точності частоти обертання двигуна та зручного перемикання швидкості, покращений тонарм JMW 12-3DR з проведенням Nordost Reference, а також периферійне притискне кільце для виправлення геометричних дефектів пластинки.
Шасі Avenger складається з тришарової основи — акрил/алюміній/акрил — з демпфувальним матеріалом між шарами, 3 кутових ізоляційних опор і масивного підшипника. На кутових опорах можна встановлювати додаткові тонарми.
Також на опорах розташовані механізми, що дають змогу користувачеві легко змінювати висоту ніжок, що дуже спрощує процес вирівнювання столу. Регульовані майданчики тонармів завтовшки 16 мм, зроблені з алюмінієвого сплаву 6061, забезпечують достатню жорсткість і захист від вібрацій. Стіл може бути укомплектований трьома тонарми будь-якої довжини від будь-якого виробника.
Шасі Avenger складається з трьох шарів — акрил/алюміній/акрил — з демпфувальним матеріалом між шарами. Три кутові опори з неіржавкої сталі слугують для встановлення додаткових тонармів (три максимум) і ізолюють шасі від вібрацій. Два 24-полюсні синхронні двигуни змінного струму разом із роликовим приводом розміщені в окремому корпусі зі сталі й алюмінію, що забезпечує тиху роботу та плавне передавання обертання на диск.
Інвертований підшипник складається зі сталевого загартованого вала з загартованою хромовою кулькою нагорі, що має твердість 60 за шкалою Роквелла, а також склянка з фосфорної бронзи з упорним диском з PEEK (PolyEtherEtherKetone). Пасик привода проходить посередині підшипника, що зводить до нуля ефект гойдалки. Алюмінієвий диск вагою 9.9 кг виготовлений із допуском +/- 0.02 мм зі сплаву 6061 і має окружність 991 мм. Шків мотора виготовлений із допуском +/- 0.001 мм.
Периферійне притискне кільце для виправлення геометричних дефектів пластинки. ADS-блок керування двигуном (Analog Drive System) для забезпечення граничної точності частоти обертання двигуна та зручного перемикання швидкості. Тонарм JMW 12-3DR з проведенням Nordost Reference.